Pimeän kaupan ilta 27.9.2024

Tarjouksia ja tapahtumia

Syksyn odotetuin ostostapahtuma Hämeenlinnan keskustassa perjantaina 27.9.2024. Hämeenlinnan keskusta kauppakeskuksineen on jälleen täynnä tunnelmaa, tarjouksia ja mukavaa ohjelmaa.

TAPAHTUMIA

HÄMEENLINNAN TORILLA

Klo 19-21 Torin valtaavat Tawastia Truck Weekendin huikeat, näyttävät menopelit 🔥.

KAUPPAPAIKKA TAVASTILASSA TAPAHTUU

Klo 17.30-20.30 Taikuri Martti Sirén hämmästyttää lähitaikuudella

Klo 19 Poplupaus Aatulove - livemusiikkia

Vaatehelppi - Hämeenlinna-Vanajan seurakunta - tule hakemaan ilmaiseksi käytettyjä lastenvaatteita tai tuomaan ehjiä kiertoon.

Lisäksi Pop up vohveli-kahvila palvelee koko illan ajan! Lakumyyjä ja paljon muuta!

Myymälöissä oranssina hehkuvia hintoja! Illan juontavat Minna Mänty-Sorvari ja Miia Raussi

KAUPPAKESKUS GOODMANISSA TAPAHTUU

Klo 7–21 Art of Cocktail -valokuvanäyttely, Finnfoto Galleria, 2. krs

Klo 12.00-19.30 Black Lily Tattoo walk in -tatuointistudio

Klo 16 Onnenpyörä pyörii 30 min

Klo 17–20 HAMKin Tutkijoiden yössä mielenkiintoista katseltavaa ja koettavaa kaiken ikäisille: Kokeile eksoskeletoneja eli puettavia välineitä, jotka keventävät työtä. Tutustu luonnonväreihin ja älykkääseen pukeutumiseen mm. älyhihoihin. Paikalla myös palvelurobotti Cruzr.

Klo 17.30 Showbartender Jan Lindgrenin show ja mocktail-maistiaiset

Klo 18 Räpfaijan show ja meet & greet

Klo 18.30 Onnenpyörä pyörii 30 min

Klo 19 Taikuri Esko Tuovinen esiintyy

Klo 17–20 Valovoimainen Sanna Laitinen pitää yllä ostostunnelmaa

Ohjelmaa liikkeissä:

Kultajousi: Kultajousen maskotti viihdyttää asiakkaita ja onnenpyörä pyörii klo 11-16, voit voittaa upeita palkintoja

Life: Maistatuksessa uusi Puhdistamon Goji-Passion Kombucha. Perheen pienimmille maistatuksessa hyvän makuinen kalaöljyvalmiste: Bioteekin Omegafamily mansikka-sitruuna geelipala.

Bobo: Maistatus Kicksin edessä. Arvontaa liiketilassa.

MUITA TAPAHTUMIA

KAISAN KUKKA
Klo 15-19 Tee itse Syyspuuteri-asetelma -workshop. Hinta 45 € sisältää ohjauksen ja materiaalin. Ei erillistä ilmoittautumista.

ALBERTIN KELLARI

Klo 21.30 Rockmess

Kaupat kartalla

Kokosimme yhteen karttaan Hämeenlinnan kaupunkikeskustayhdistyksen jäsenet, jotka ovat mukana Pimeän kaupan illassa tai joiden tarjontaan voit muuten poiketa tutustumaan: Kartalle >