Lisää tapahtumia meidän torille!

Tori tapahtumapaikkana!

Hämeenlinnan kauppatori soveltuu monenlaisten tapahtumien järjestämiseen.

Kesäaikaan torilla on terasseja, kahviloita ja muita myyjiä, joiden kanssa yhteistyössä voi järjestää tapahtuman – tai sitten ihan itsekseen!

Varaa päivämäärä ajoissa torivalvojalta info@kaupunkikeskusta.fi

Vilkaise ensin ajankohtaista-sivulta alustavia kalenterivarauksia.
Tapahtumia voi järjestää kello 9-21 välisenä aikana. Torin käyttö on maksutonta ei-kaupallisille toimijoille, varusteiden lainaamisesta (penkit, sähkö, henkilökunta) menee pieni maksu.

Torin lava

• mitat: 9 m x 6 m (leveys x syvyys)
  • kuormitus 500 kg / m2
  • sallitut pistekuormat 50 mm x 50 mm alue: 100 kg
    150 mm x 150 mm: 200 kg
  • lavalla on suuri kate toukokuusta lokakuuhun

Lavan takana on sähkökaappi, josta saa valovirtaa ja voimavirtaa. Tilaisuuden järjestäjä tuo omat johdot, kaapin avaimen saa lainaksi torivalvojalta. Kaappi on suljettava välittömästi tapahtuman jälkeen.

Äänentoisto on järjestäjän hankittava itse, torivalvojalta saa vinkkejä ja yhteystietoja. Äänentoistoa on kuitenkin valvottava ja huolehdittava siitä, ettei se häiritse torikauppaa tai alueen asukkaita.

Siivous

Tapahtuman järjestäjän on huolehdittava käyttämänsä alueen ja sen lähiympäristön siivouksesta heti tilaisuuden jälkeen

Voit käyttää torin jätehuoltoa normaaleille roskille

Torille sopii vaikka musiikki, tanssi, erilaiset harrasteryhmät – keksi itse ja ota yhteyttä!